Na elf maanden werken in ons tijdelijke atelier - misschien heb je er een cursus gevolgd - zijn wij terug in de binnenstad van Zwolle. Ons vertrouwde atelier is prachtig opgeknapt en verduurzaamd. We zijn heel blij met deze mooie werkruimte waarin we cursussen kunnen geven én aan onze illustraties werken. Kom je een kijkje nemen tijdens de Open Ateliers?