Na een geslaagde verhuizing en gezellig Open Atelierweekend werken we met veel plezier op onze nieuwe locatie. De eerste cursussen draaien alweer volop. Natuurlijk blijven er nog allerlei klusjes liggen maar we proberen te focussen op ons beeldende werk. Dat valt niet altijd mee.Hoe blijf jij gefocust op wat er voor jou écht toe doet? Voor veel cursisten is de cursus een fijne stimulans om gemotiveerd te blijven en verder te groeien. Zonder die structuur blijft het vaak bij plannen maken - herkenbaar? Lees verder...